När det bara blir Perfekt eller nästan i alla fall!

Vilken helg det blev, mixat regn, mixat sällskap, mixad mat. Ja men perfekt helt enkelt.

Vi startade lördagen tidigt, vi lämnade av Apollo hos vännerna Mia & Jonas + barn. (Han har haft en super mysig helg där TACK) Sen åkte vi vidare till Göteborg för att lämna av Clara & Charlie till mormor & morfar. Dom har varit på museum, ätit på restaurang och haft det toppen. TACK!

Sen packade vi in oss och åkte till Helsingborg, Vi stannade till på hallarna (köpcenter i Halmstad) fikade och tog en kissepaus. Sen åkte vi ner till hotellet Marina Plaza och checkade in. Vädret var fruktansvärt, blåste, och regnade på tvären. Vi fick lånat ett paraply från hotellet men det gick inte att använda för att set blåste för mycket. I alla fall vi kom fram till Henkes x fru Lisa & hennes mans bostad där hans dotter Charlie med sin man Pierre hade en överrasknings fest (vilket kön det skall bli på barnet) så det var super mysigt. Lisa hade dukat upp ett rejält bord med massa gott Tack!

Sen drog jag och Henke oss tillbaka till hotellet för att ta något gott att dricka plus duscha och byta om. Senare kom Charlie med Pierre upp till vårt hotell rum för att umgås innan vi skulle till restaurangen Glada Änka för lite ungersk mat.

Super mysig lördag kan man lugnt säga! Vi vaknade utvilade vi 9 tiden och gick ner för hotell frukost GOTT.

På hemvägen tog vi oss ett stop vid Hallarna för lite shopping, middag i Göteborg + hämta barn,shopping på Boström & hämta vovve i hjärtum. NU hemma och ladda för en ny vecka!